רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 07:30-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:00-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

תקנון , זמן אספקה ומדיניות החזרת מוצרים

אתר https://getpacking.co.il/ מקבלת בברכה את הגולשים והמשתמשים באתר, במוצרי ושירותי החברה. השימוש באתר יהיה כפוף לתנאים המפורטים להלן ומהווים הסכם מפורש מצד המשתמש לתנאים אלו. 

 כללי

1.1 רק התנאים המופיעים באתר ובתקנון האתר יחייבו את החברה כלפי מבצע פעולות באתר.

1.2 החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה מעת לעת וכמובן שינויים אלה לא יחולו על רכישות שבוצעו טרם השינוי. 

1.3 אתר החברה משמש כ-קטלוג מוצרים לצורך מכירת מוצרים וכל האמור בו, הכתוב בו, כולל תמונות ועיצובים, הנם רכושה הפרטי והבלעדי של החברה ואין לעשות בו כל שימוש פרטי או ציבורי.

1.4 קריאת התקנון חשובה מכיוון ש קניה באתר מעידה על הסכמתך לתנאי תקנון זה.

1.5 תנאי תקנון זה מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, אך הם פונים לנשים וגברים כאחד.

1.6 חברת תתחיל לארוז בע”מ תיקרא לצורך הנוחות בתקנון זה “החברה”. 

מחירים, תשלומים והזמנות 

2.1 מחירי המוצרים באתר בעת מתן כרטיס האשראי לצורך חיוב כוללים מע”מ.

2.2 אם סימנת שברצונך משלוח, המחיר הסופי בעת מתן כ. אשראי כולל את עלות המשלוח.

2.3 לאחר ביצוע הזמנה לרוכש תישלח הודעה ראשונית ובה פרטי קליטת הזמנתך וכן חשבונית מס קבלה כדין. 

2.4 זמן אספקת המוצרים הינו כפי שרשום בפרטי המוצר המוזמן ומדובר בימי עסקים לא כולל ימי שישי, שבתות וחגים. יום עסקים .הגדרת יום עסקים : החל מהשעה 8-00 בבוקר ועד השעה .18-30

2.5 במקרה וניתנו פרטים שגויים מצד המזמין , לא נוכל להבטיח את אספקת המוצר במועד ובזמן שנקבע ולא תחול על החברה כל אחריות לאספקת המוצר. 

2.6 במקרה של הזנת פרטים שגויים אשר נמסרו ע”י הרוכש : במידה והמשלוח הגיע לכתובת הלא נכונה השליח יחזיר את המוצר הנרכש למרכז ההפצה,המוצר יחזור לסבב המשלוחים והחברה תיאלץ לחייב את הלקוח על עלות משלוח נוספת. 

מערכת ההפצה של החברה שולחת הודעת sms-בגוף ההודעה יוצג טווח שעות אספקה ,בנוסף השליח יחייג כחצי שעה עד שעה לפני הגעתו אל הכתובת אשר עודכנה ע”י הלקוח . 

2.7 במקרה בו תואמה אספקה והלקוח אינו בבית החברה רשאית להשאיר את המוצרים בסמוך לפתח הכתובת בהסכמת הלקוח ,תוכנת ההפצה תשלח צילום אשר מעיד על אספקת המוצרים לכתובת . לאחר מסירת המשלוח החברה אינה תהיה אחראית על חוסרים.או גניבת המוצרים .

2.8 במקרה בו תואמה אספקה ואינך בבית ואין ברצונך להשאיר את המשלוח בסמוך לדלת ביתך, המוצרים יוחזרו למחסני החברה ובמידה ונדרש לספק שוב, הדבר יהיה כרוך בעלות שילוח נוספת. אחרת, ללקוח או מי מטעמו האפשרות לאסוף עצמאית את המוצר\ים מחנויות החברה ללא תוספת תשלום לפי בחירה וזמני פעילות החנות. 

2.9 בכל מקרה שבו לא תהיה לחברה אפשרות לספק את המוצר ללקוח עקב העדר תשתית מתאימה, תציע החברה ללקוח לאסוף את פרטי הזמנתו ממשרדיה. כל מקרה זה יהיה נתון בהסכמת הלקוח , במידה ויבחר הלקוח לסרב תהא החברה רשאית לבטל את ההזמנה ולהחזיר ללקוח את כספו ללא גביית דמי ביטול ,אם המשלוח יצא לצורך אספקה -עלות המשלוח לא תזוכה. 

2.10 במקרה והחברה ניסתה במסגרת זמן האספקה ליצור קשר במטרה לתאם את שילוח המוצרים ולא הצליחה מפאת חוסר מענה מצד הלקוח , תהיה החברה רשאית לחרוג מזמן האספקה המצוין במוצר שהוזמן לפי זמני האספקה אשר מיועדים לאזור בקרבת כתובת הלקוח .

2.11 באיסוף עצמי: ניתן להזמין ולהגיע לאסוף באותו הרגע ללא הודעה מוקדמת לפי שעות פעילות הסניף.ניתן לרכוש ולהגיע באופן מיידי לצורך איסוף עצמי. אין צורך לתאם מראש,ניתן לשלוח מכר אשר יציג את פרטי הלקוח נציג החברה יספק את המוצרים אשר נרכשו. 

ניתן לבצע הזמנה ב-איסוף עצמי ו-להודיע על הגעתו של נציג הלקוח לצורך איסוף עצמי. 

ביטול הזמנה 

3.1 ניתן לבטל הזמנה עד 14 ימי עסקים מעת קבלת המוצר ובכפוף להחזרתו לחנויות או למרכז ההפצה של החברה 

במצב חדש כפי שהתקבל. 

3.2 ההחזר הכספי ללקוח יבוצע עד 14 ימי עסקים מעת חזרתו למחסני החברה ב-קיזוז עמלות אשראי פעולת הזיכוי. 

3.3 לא ניתן לבטל עסקה לאחר שנפתח המוצר שהוצא מאריזתו המקורית. 

3.4 הודעה על ביטול עסקה: הזמנה אשר בוצעה ללא משלוח: החברה תזכה את הלקוח במחיר המלא עד כ7- ימי עסקים. הזמנה אשר נעשתה בצירוף משלוח : במידה והמוצרים לוקטו ויצאו למערך ההפצה, החברה תזכה את מלוא סכום המוצרים ללא סכום חיוב המשלוח. ביטול ההזמנה יעשה טלפונית או בוואטאפ שמספרו .0537577977

לצורך ביטול הזמנה בוואטסאפ יש לשלוח רק פרטי הזמנה ונציג החברה יצור קשר כדי לבצע זיכוי. לצורך זיכוי יש צורך במספר ההזמנה ובמסירת פרטי כרטיס האשראי לצורך זיכוי ישירות לכרטיס האשראי אשר ממנו בוצעה ההזמנה מפאת הסיבה שהאתר\החברה לא שומרת את פרטי כרטיסי האשראי של הלקוחות ואינה יכולה לעשות בהם שימוש. 

אחריות 

4.1 החברה אינה מייצרת את המוצרים וייתכנו הפרשי גוונים בצילום בין המצולם לבין המוצר בפועל. המוצרים מוצגים בתום לב וכל פרטי המוצר מוצגים כפי שמציגה אותם היצרנית. על כן, החברה אינה אחראית לנזקים אשר עלולים לקרות כתוצאה משימוש בהם, כגון קריעת הקרטון לאחר שהועמסו בו חפצים או דבקים שנעשה בהם שימוש החורג מגבולות היכולת לשאת משקל וכדומה. 

4.2 בכל מקרה אשר בו, מחמת “כח עליון”, נבצר מהחברה לנהל את האתר כתקנו, לספק את המוצרים או לעמוד בהתחייבות אחרת שלו, יהא על החברה לבטל את ההתקשרות עם הקונים, כולם או חלקם, ללא גביית דמי ביטול ,בסעיף זה” כוח עליון”- משמעו לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות תקשורת אחרות, חבלה כלשהי או לחילופין אירוע בטחוני . החברה שומרת לעצמה את הזכות לסגור את האתר ו/או לבטל מכירה על פי שיקול דעתה באם יתברר לה שהתבצעה או מתבצעת באתר פעילות בלתי חוקית או נגרם נזק כלשהו כתוצאה מתקלה טכנית באתר.

4.3 החברה עושה כל שביכולתה כדי לוודא, שהמוצר המוצג על-ידה באתר נמצא במלאי. עם זאת, עלול להיווצר מצב, בתום לב, ובו לאחר תום הליך המכירה, יתברר כי המוצר חסר מן המלאי. במצב כזה, החברה תציע לזוכה מוצר/שירות חלופי, הדומה בתכונותיו ומחירו למוצר הזכייה, בפנייה ישירה לקונה באמצעות הטלפון או הדואר האלקטרוני שלו. במידה ואין הקונה מעוניין במוצר/בשירות החלופי, קמה לו הזכות לסרב לקבל. במקרה כזה, תבוטל הזמנת המוצר/השירות וכספו של הקונה, ככל ששולם, יוחזר לו. בוטלה המכירה או סופק לזוכה מוצר/שירות חלופי כאמור, לא תהא לחברה כל אחריות לכל נזק שהוא שנגרם לקונה או לאחר, ולקונה לא תהא כל עילה ו/או טענה כלפי החברה בגין הרכישה או ביטולה, ובכלל זה בגין רכישת מוצר/שירות במחיר גבוה יותר ו/או בגין אובדן רווחים ו/או בגין כל נזק אחר, ישיר או עקיף, שנגרם לזוכה. 

הגנה על פרטיות 

5.1 על מנת להשלים את הליך הרכישה תידרש לתת פרטי כרטיס אשראי, כתובת מלאה למשלוח, שם פרטי ושם משפחה, מייל וטלפון.

5.2 פרטי האשראי לא נשמרים באופן מלא במערכת אלא מוצפנים ולא ניתן להיעשות בהם כל שימוש מלבד הצורך לשמם הזנת אותם. 

5.2 החברה לא תעביר פרטים אלו לאף גורם שלישי אך תהיה רשאית לשלוח דיוור אודות מוצרים נוספים ומבצעים אחרים אלא אם ביקשת להסירך מקבלת הדיוור בקבלתו. 

 דין ושיפוט 

6.1 בכל מקרה של מחלוקת / תביעה, הלקוח רשאי לפנות לכל גורם אשר מוסמך ע”י הרשויות והחוק במדינת ישראל.

שתפו ב:

Facebook
WhatsApp
Email

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן