רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מחסן לאחסון תכולת דירה

אחסנה

אחד מהשירותים המשלימים החיוניים ביותר של חברות הובלה שונות (שלא כל חברת הובלות מספקת ללקוחותיה) הוא שירות מחסנים לאחסון תכולת דירה. שירות זה מציע אחסון תכולת הדירה במחסנים בבעלות חברת ההובלות ומטעמה בתוספת תשלום. אם אתם זקוקים לשירותי אחסון תכולת הדירה עד למעבר לנכס החדש אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו ב- Get Packing נשמח לעמוד לשירותכם.

מתי נצטרך מחסנים לאחסון תכולת דירה?

יעקב ופאני הם זוג עם שני ילדים בגיל ה40 לחייהם. לאורך השנים חיו מדירה שכורה אחת לאחרת. כעת הגיע הזמן לעבור דירה אך הדירה שמצאו באזור הרצוי להם מתפנה רק חודשיים לאחר תאריך העזיבה של הדירה שלהם. לא ניתן להאריך את החוזה בחודשיים נוספים כיוון שבעל הדירה צריך להכניס דיירים חדשים כבר ביום שלאחר החזרת המפתח. בינתיים המשפחה תוכל לישון אצל הסבא והסבתא לתקופה זו עד לכניסה לדירה החדשה אולם מה נעשה עם הציוד? יש ספא, מיטות, ארונות בגדים, טלוויזיות, מחשבים ואינספור דברים אחרים. מריהוט, דרך מכשירי חשמל ועד לציוד נוסף. אי אפשר להעביר הכול לסבא וסבתא ולכן הפתרון יהיה לשכור מחסן, לאכסן בו את הפריטים השונים עד לתאריך המעבר לדירה החדשה. זו לא שאלה של עלות (על אף שמחיר שירות זה הינו אטרקטיבי מאוד למי שמזמין אותו דרך חברת ההובלות) שכן בהשכרה עצמאית של מחסן צריך גם להזמין הובלה מיוחדת למחסן והובלה נוספת ביום המעבר לדירה החדשה.

כאשר אתם מזמינים את השירות דרך חברת ההובלות הוא כולל גם הובלה של הציוד למחסן, פריקה וסידור שלו במחסן ולאחר מכן הובלת הציוד אל הדירה החדשה במועד הרצוי.

היתרונות של שירות זה:

  • אין צורך להזמין הובלה בנפרד ומחסן בנפרד.
  • אין צורך לחתום על חוזים ארוכי טווח למחסן בשביל מועד קצר טווח שבו צריך לאחסן דברים.
  • ניתן לשלם עבור מחסן בגודל המתאים לאחסון התכולה שלכם.
  • מזמינים את כל השירותים במקום אחד: הובלה, אחסון, פריקה, אריזה, מוצרי אריזה ועוד.

 

לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

דילוג לתוכן