רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

20 קרטונים
185.00
צפייה במוצר
30 קרטונים
255.00
צפייה במוצר
40 קרטונים
320.00
צפייה במוצר
50 קרטונים
385.00
צפייה במוצר

קרטונים למעבר דירה בחדרה

קרטונים למעבר דירה בחדרה

אם הגעתם למאמר כנראה שאתם יסודיים ומעוניינים לדעת פרטים מעבר למחיר קרטונים למעבר דירה בחדרה והסביבה, אלא מה ההבדל בין הסוגים והחבילות המוצעות.
קרוב לוודאי שלאחר קריאת מאמר בנושא חומרי האריזה שלנו לתושבי חדרה, יהיה לכם מספיק ידע, מחירים וסדר “בראש”, דבר שבהכרח יביא לקנייה מושכלת של קרטונים למעבר הדירה הממשמש ובא.

העלות הנמוכה לקרטון אריזה

מה מחיר נמוך ומהו מחיר גבוה? זה ממש לא יהיה מדויק להגדיר קניית קרטונים למעבר דירה בחדרה במחיר נמוך לעומת גבוה מכיוון שהשאלה היא מה אתם מקבלים בתמורה למחיר.
לצורך הדוגמא, יש חנויות שמוכרות קרטון גדול ב-6 ₪, כאשר מה שהם מגדירים גדול, אצלנו בגט-פקינג נקרא קרטון קטן. אז חשבתם שקיבלתם קרטון גדול ולמעשה קיבלתם קרטון קטן במחיר גדול- במילים אחרות, עבדו עליכם.

לצערנו גם ענף חומרי האריזה סובל מחוסר הוגנות כמו יתר הענפים וכמו יתר הערים לא רק בחנויות למכירת קרטונים למעבר דירה בחדרה.

קניית קרטונים חכמה בחדרה והסביבה

לאחר שהבנו שיש לבחון את ההצעות ולהשוות היטב בין מה שמקבלים מהחברות השונות, נעמוד בקצרה על כל אחד מהפרמטרים החשובים שעליכם לבדוק:

קרטונים למעבר דירה בחדרה מסוג חד גלי

קרטון חד גלי פירושו קרטון בעל גל קרטון אחד בין שני דפנות הקרטון. פירושו של דבר זה, מעיד על חוזק הקרטון. גם בקרטונים חד גליים יש הבדלים והם בעיקר עובי הגל וחוזקו. יש קרטון חד גלי שמרגיש כמו נייר ביד, הוא מתקפל ומתקמט ואינו חזק. הסיבה לכך נעוצה שהוא מכיל מעט קרטון ומשקלו נמוך ולכן עולה למוכר הקרטונים בחדרה פחות כסף.
חשוב מאוד לקנות קרטונים למעבר דירה בחדרה מספק מוכר, שאינו “מעכר” בעל וותק ומוניטין רב שנים וכן שניתן יהיה לראות דירוגים עליו ברחבי האינטרנט.

קרטונים למעבר דירה מסוג דו גלי

בשונה מהסוג הקודם, קרטון דו גלי הוא קרטון בעל שני גלי קרטון בין הדפנות והוא חזק במיוחד ומתאים לכל החפצים הכי כבדים שיש לכם בבית, כמו למשל צלחות, מגשים, כוסות וכדומה. בקניית קרטון דו גלי בחדרה, אין כל חשש שהקרטון, יפתח, יקרע, או יקרוס את תוך עצמו. קרטון דו גלי הוא הקרטון המומלץ והמועדף על חברות ההובלה במעברי דירה.

קרטונים גדולים למעבר דירה

משלוחי קרטונים בגדלים שונים בחדרה במחירים הכי זולים ברשת בהתחייבות. זמן אספקה נע בין מיום ההזמנה ועד 3 ימים לכל היותר. החבילה מגיעה עד דלת הבית עם שליח. כעת נסביר אילו גדלי קרטון אריזה תצטרכו ומה השוק מציע:

קרטון גדול לאריזת תכולה

הקרטון המומלץ ביותר לרכישה הוא קרטון באורך 60 ס”מ. לא פחות ולא יותר. זהו הגודל הסטדנרטי להובלה מהסיבה שהוא הנוח ביותר עבור חברת ההובלה והן עבורכם.
כל קרטון יכיל מדף אחד בארון הבגדים שלכם. רק תוכלו לחשב בעצמכם כמה קרטונים יש לקנות עבור ארון הבגדים שלכם.

קרטון  בינוני לאריזת מטבח

הקרטון הבינוני שלנו אורכו 55 ס”מ והוא דו גלי כפי שפרטנו במאמר למעלה.
הקרטון חזק מאוד ועמיד מאד ובו תוכלו לאחסן ולארוז את כל כלי המטבח שלכם.

קרטון תליה לבגדים

קרטון בגדים בחדרה הוא קרטון עם קולב תלייה לבגדים כך שתוכלו להעביר הישר מהקולב את כל שמלות הערב וחליפות הגברים מבלי שיתקמטו ומבלי שיתקפלו. פתרון אדיר לכל ארון התלייה שלכם.

קרטון זה לרוב יהיה בעלות של כ-30 ₪, תלוי בגודל הקרטון ובמספר הקולבים שיש לכם.
לשאלות נוספות בנוגע לקרטון תליה לבגדים אל תהססו להתקשר ולהתייעץ עם צוות המומחים שלנו.

קרטונים קטנים לאחסון

הקרטון הקטן אורכו 50 ס”מ והוא מתאים לארוז את כל ה”פיצ’פקעס” שלכם.
דברי אמבט, קוסמטיקה, בשמים, צעצועים וחפצים שונים שאתם רוצים שיהיו ארוזים לפי קטגוריות ובכדי שיהיה קל לפרוק אותם בחדר המתאים בבית החדש.
אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן