רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

20 קרטונים
185.00
צפייה במוצר
30 קרטונים
255.00
צפייה במוצר
40 קרטונים
320.00
צפייה במוצר
50 קרטונים
385.00
צפייה במוצר

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

אריזה למעבר דירה
הזמנת קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה והסביבה במחיר יותר זול מכל מקום אחר.
למה אנחנו הכי זולים במכירת קרטונים חומרי אריזה מכל האחרים? כי אנחנו רוצים שכולם יקנו אצלנו, זה פשוט מאד.
אנחנו מוכרים קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה ובכל מקום בארץ באיכות הגבוהה ביותר.
אתם בוחרים איך אתם רוצים לקבל אותם: קרטונים באיסוף עצמי או משלוח קרטונים בפ”ת עד הבית. 

קניית קרטונים 5 דקות מהבית

רכישת קרטונים להובלה, לאריזת תכולה, לאחסון חפצים, לשמירת ארכיב קלסרים, לתליית בגדים, שמלות, מעולם לא היתה נגישה יותר, נוחה יותר, פשוטה ואיכותית כמו לרכוש ב-GetPacking.
אתם מוזמנים להגיע לחנות שלנו, לחנות את הרכב בחניית הלקוחות ששמרנו במיוחד בשבילכם, וזאת בכדי שתהיה לכם חווית שירות נעימה וכיפית במיוחד.מה לגבי מחירים? האם קניית קרטונים זה עסק יקר, האם עדיף לאסוף בפינות הרחובות?
חסכון וקניית קרטונים משומשים, עשויים להכיל שאריות מזון, פשפשים, לכלוך ועוד כל מיני דברים שלא הייתם רוצים שיבואו במגע עם הבגדים שאתם לובשים על גופכם.
צאו מהבית לנסיעה קצרה של 5 דקות בלבד, הגיעו לבקר בחנות היפה ביותר במדינת ישראל לחומרי אריזה ושאר הדברים למעבר דירה. בין המוצרים תמצאו שקיות ואקום לחסכון במקום אחסון, יריעות ניילון לכיסוי רהיטים לפני שיפוץ, קופסאות אחסון מפלסטיק בנפחים שונים, 40 ליטר, 60 ליטר ועוד מגוון עצום של חומרי אריזה למעבר דירה.

מחירי קרטונים וחומרי אריזה בפ”ת

בעבר היו מוצרי האריזה נמכרים במחיר כבד לכיס של הצרכן הממוצע, אך בשנים האחרונות נעשה שימוש בקרטון שעבר תהליכי מחזור, דבר שהוזיל ביותר מ-40% את מחיר הנייר.
קניית קרטונים בפתח תקווה מסייעת לסביבה ירוקה וחומרי הגלם עשויים 50% נייר ממוחזר.מחיר חבילת למעבר דירה בת 3 חדרים עולה סביב ה-340 ₪ ובאופן מדוייק, המחיר יהיה תלוי בסוג החבילה שתבחרו. רק אצלנו יש היצע רחב של חבילות. כך למשל תוכלו לקנות חבילה מצומצמת שכוללת רק קרטונים וגלילי סרט דבק לסגירתם. כך שתשלמו רק את מחיר הבסיס.למבינים שביניכם שכבר עברו דירה או שתיים בחייהם, בוודאי כבר יודעים שיש צורך בנייר אריזה לעיטוף כל כלי המטבח וכן בגליל ניילון בועות לשמירה והגנה על תמונות, טלויזיות, כל חרסינה ועוד.מעבר דירה בפתח תקווה נעשה בממוצע אחת לכ-3 שנים לפחות, על כן מומלץ לקנות חבילה מורחבת במחיר זול ולא להיתקע ברגע האחרון בלי כל מערך חומרי האריזה ההכרחיים.

איפה קונים קרטונים לאריזה בפתח תקוה

קרטונים למעבר דירה ולמעבר משרד קונים ברחוב חרמון 4 בני ברק, 3 דקות מפתח תקוה, דקה מקניון איילון. עשו waze והגיעו לחננית הלקוחות שלנו ממש בפתח הדלת של החנות.

אם אתם תוהים כיצד יכנסו באוטו שלכם 50-60 קרטונים ויותר, אל דאגה, אנשי השירות שלנו יכניסו אותם לאוטו שלכם ויסדרו אותו עבורכם. כן, כן, שירות מלא ברמה גבוה בתוספת חיוך ואף סיוע במציאת חברת הובלה, טיפים והמלצות למעבר נכון זול ומשתלם במיוחד.

אל תתפתו מפרסומות בנוסח קרטונים לאריזה בפתח תקוה ב-150 ₪ בלבד, מכיוון שתחת כל פרסומת יש אותיות קטנות או כמות שלא תספק את הצורך האמיתי שלכם. אצלנו קרטונים במחיר מבצע יש במהלך כל השנה, כי אנחנו החברה הגדולה ביותר בענף האריזה למעבר דירה.

אנו דואגים להוזיל את מחיר הקרטונים בפתח תקווה מידי חודש בכך שאנו יוצרים עבורכם פתרונות איכותיים המביאים שלביעות רצון והגדלת נפח הפעילות באופן תמידי, דבר המאפשר לנו לרכוש יותר במחיר נמוך ולגלגל את ההוזלה ישירות לכיס שלכם.

חנות חומרי אריזה בפתח תקוה

חומרי אריזה הינו תחום עצום, בו אלפי מוצרים שונים אך משלימים, אשר הופכים כל צורך באריזה לחוויית קנייה יוצאת מן הכלל. בחנות חומרי האריזה בסמוך לפ”ת תמצאו גם גלילי קרטון גלי באורך 50 מטר, גלילי פצפץ, מדבקות שביר, ניילון שרינק לעיטוף חפצים, שקים לאחסון שמיכות וכריות, קרטוני אריזה, קרטוני ארכיב, עגלות משא ועוד מאות מוצרים שנבחרו בקפידה בתקן איכות גבוה במיוחד.

חומרי אריזה למעבר משרד

פתרונות איכות לאחסון קלסרים בקרטוני ארכיב במחיר החל מ-5 ₪ ליחידה כולל מכסה כמובן.
חנויות שעושות הפרדה בין המכסה לבין הקרטון, הן לא יותר מאחיזת עיני הצרכן להצגת מחיר מוזל.
ניתן לקנות מארזי קרטון ארכיב למשרדים ולהוזיל את מחירי קרטוני הארכיב אפילו עוד יותר.
זמינות המלאי איננה מוגבלת ואין צורך להזמין מראש.

חומרי אריזה למעבר דירה בפתח תקוה

אנו מתמחים במכירת מארז קרטונים וחבילות למעבר דירה לדירות בנות 2 חדרים, 3 חדרים, 4-5 חדרים וכל גודל בהתאמה מושלמת. אם אתם תוהים כמה קרטונים צריך למעבר של דירת 4 חדרים, חייגו אלינו ונשמח לסייע בהתאמה לפי כמות התכולה שיש לכם בדירה.

כך למשל, בעזרת תשאול קצר במיוחד, נדע האם יש לכם צורך ב-40 קרטונים בלבד או ב-70 קרטונים.
כמות הקרטונים אותם תצטרכו לצורך הובלת דירה בפתח תקווה משתנה בהתאם למספר הארונות שיש לכם בבית, בהתאם למספר חדרי הדירה וגודל המטבח.
אנו מתמחים בהובלות דירה בפתח תקווה והפתרונות אחסון תכולת דירה מכל הסוגים במחיר זול וכדאי לכולם.

אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

אריזה למעבר דירה

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן