רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

20 קרטונים
185.00
צפייה במוצר
30 קרטונים
255.00
צפייה במוצר
40 קרטונים
320.00
צפייה במוצר
50 קרטונים
385.00
צפייה במוצר

קרטונים למעבר דירה ברעננה

קרטונים למעבר דירה
עוברים דירה ומחפשים קרטונים למעבר דירה ברעננה, איפה אפשר למצוא? או שהאם כדאי לקנות? כל הפרטים לגבי אריזה נמצאים כאן פניכם.

עוברים דירה לרעננה

רעננה היא עיר מקסימה יש בה גנים ציבוריים נפלאים, עיר מרווחת וירוקה מסודרת ונקייה אבל איפה אפשר למצוא בה קרטונים למעבר דירה? יצאנו לחפש איפה הכי משתלם לעבור דירה ומצאנו שישנה חנות אשר בה ניתן למצוא את כל האבזור למעבר דירה.
כאשר יצרנו קשר עם חברת גט-פקינג על מנת לרכוש קרטונים למעבר דירה ברעננה גילינו שיש להם שירות אדיב ומסור ומגוון של שירותים למעבר דירה אשר יכולים לשמש כל אחד שעובר דירה ודי “אבוד” בדרך. קיבלנו הסבר מפורט על כל הציוד אשר נמצא בחבילת המעבר והבנו שלא סתם “דוחפים” לנו דברים לסל הקניות אלא באמת צריך את כל הציוד שנמצא בו.

חבילת מעבר לדירה החדשה 

אז מה בעצם מקבלים בחבילת המעבר? קודם כל בראש ובראשונה קרטונים למעבר הדירה ברעננה בכדי שנוכל לארוז את כל הבית באופן מסודר. הקרטונים של גט-פקינג באיכות טובה מאוד, הקרטונים עמידים וחזקים. בנוסף בחבילת המעבר ניתן למצוא סרט דבק על מנת לסגור את הקרטונים כראוי, הדבק גם הוא באיכות טובה ואינו נקרע ללא סיבה. בנוסף בחבילת המעבר נמצא נייר אריזה שגם הוא חשוב ביותר על מנת שיהיה ניתן לארוז בצורה מסודרת ומאורגנת. וכמובן ניילון בועות אשר איתו ניתן לארוז דברים שבירים בכדי שישמרו במהלך ההובלה.

עוברים דירה, מה עכשיו?

אז אפשר לומר שמצאנו את המקום המשתלם ביותר לקרטונים למעבר דירה ברעננה. גם האיכות מצוינת גם השירות אדיב וגם יש על מי לסמוך. אבל מה עם הובלה? בהמשך לחיפושינו החלטנו ללכת לחפש את המקום המשתלם ביותר לעבור בו דירה והפעם אנו מחפשים מוביל.

להפתעתנו גילינו שהמקום שבו מצאנו את הקרטונים למעבר הדירה ברעננה אנו מוצאים גם את המובילים הטובים ביותר. כלומר, מעבר לחנות גט פאקינג אשר בה ניתן למצוא את כל האביזרים לאריזה למעבר דירה כמו הדבק, הקרטונים, הניילון בועות והנייר אריזה יש גם את גט מובינג שזה כבר בנושא ההובלה עצמה.

גט מובינג היא חברה שבה ניתן להשוות מחירי הובלה, לקבל הצעות מחיר עם דירוג והמלצה על כל מוביל ומוביל. המובילים אשר עובדים עם גט מובינג מחויבים לשירות הטוב ביותר ואנו יכולים לבחור מתוכם את המחיר הטוב ביותר עבורנו. אז נכנסנו לאתר וגילינו אתר מתקדם ומערכת ידידותית אשר מותאמת לעובר הדירה לעבור בפשטות ובקלות.

רעננה אנחנו בדרך

אז מצאנו את המוביל הטוב ביותר, מצאנו את הקרטונים למעבר הדירה ברעננה, מצאנו את הסרט דבק, הניילון בועות הנייר אריזה וכל מה שאנו זקוקים לו למעבר.
ועכשיו הרגע האמיתי מגיע. קבענו תאריך ושעה מדויקים ואנו רוצים לראות איך הכל עובד עם לוח הזמנים. אז חשוב לציין שהמובילים של גט מובינג הגיעו בזמן, היו אדיבים ומסורים, התנהגו אלינו בכבוד ולרכושנו גם כן. היו זהירים ביותר כאשר העבירו את הטלוויזיות וכמובן את כל הקרטונים השבירים. עטפו בצורה יסודית ומיומנת את הסלון והרהיטים עם ניילון נצמד ובאמת הייתה להם עבודה מדהימה. ללא ספק חברת הובלות מוצלחת ומשתלמת ביותר.
הגענו לרעננה עם כל הרהיטים שלנו שלמים, הקרטונים מסודרים וכעת אנחנו יכולים לומר בבטחה שהמעבר דירה הזה היה הרבה יותר פשוט קל ונוח מהמעברים הקודמים שעברנו בחיינו.אנו שמחים כי יש מקום אחד בו אנו יכולים למצוא גם את הקרטונים וכל האביזרים למעבר הדירה ובנוסף למצוא מוביל איכותי טוב וזמין עבורנו. ללא ספק מצאנו את החברה המשתלמת ביותר לעבור איתה דירה ואנו נמליץ עליה לעוד רבים נוספים על מנת שיוכלו לעבור דירה בשקט ובבטחה.תודה רבה לגט מובינג על מובילים איכותיים, על שירות אדיב ועל היענות על כל השאלות שלנו. תודה על מידע ופרטים רבים שתרמו לנו למעבר הדיר. תודה נוספת לגט פאקינג על חבילת מעבר שבה נמצא את כל מה שאנו זקוקים לו. תודה שנתתם לנו את האפשרות לעבור דירה בכיף ובלי לחץ מיותר. אנו ממליצים בחום על מעבר דירה דרך גט פאקינג וגט מובינג.
אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

קרטונים למעבר דירה

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן