רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

20 קרטונים
185.00
צפייה במוצר
30 קרטונים
255.00
צפייה במוצר
40 קרטונים
320.00
צפייה במוצר
50 קרטונים
385.00
צפייה במוצר

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

קרטונים למעבר דירה בתל אביב
רק אצלנו תמצאו קרטונים למעבר דירה במחירי מבצע כל השנה ומשלוח עד הבית.
ניתן להגיע ולאסוף קרטונים בתל אביב באופן עצמאי ללא תיאום מראש וללא הזמנה.
אנחנו מתמחים במכירת קרטונים למעבר דירה מכל הסוגים הנדרשים וההכרחיים לאריזה נכונה.

איפה קונים קרטונים למעבר דירה בתל אביב

GetPacking הינה יבואנית של חומרי אריזה למעבר דירה, משכך, אצלנו קונים הכי בזול.
אנו מקפידים על איכות המוצרים שלנו, כדי שאתם תעברו דירה מרוצים ותמיד תחזרו אלינו.
קרטונים למעבר דירה בתל אביב קונים קרוב לבית, כך שיהיה נוח לאיסוף עצמי או במקרה של הזמנת משלוח של קרטונים, יגיע אלינו עוד היום או מחר.אז לשאלתכם, איפה קונים קרטונים בת”א תאמרו ברחוב הקישון 8 פינת החרמון 4 בני ברק כי אצלנו יש חניית לקוחות. אין צורך לחפש חנייה, פשוט מגיעים, חונים, קונים. אין יותר קל ונוח מזה.
החנות שלנו רחבת ידיים, בקומת קרקע עם נגישות לנכים ובה תמצאו את כל חומרי האריזה למעבר דירה כמו למשל, חבילת נייר אריזה לכלי מטבח, גליל פצפץ השכיח בשם ניילון בועות, שרינק- ניילון נצמד במגוון צבעים ומשקלים, שרינק לפלף קטן, קרטוני ארכיב לספרים, קרטונים לאריזת בגדים ועוד.

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

כמה עולים קרטונים למעבר דירה ומשרד בתל אביב?

מכיוון ואנו יבואנים רק אצלנו תוכלו למצוא קרטונים למעבר דירה בתל אביב במחיר הנמוך ברשת.
קרטון לאריזה החל מ-6.5 ₪ בלבד באורך 50 ס”מ, קרטון דו גלי בין 5 ₪ ל-6 ₪ תלוי בגודל, קרטונים בת”א בין 5 ₪ ועד 6 ₪ באורך 60 ס”מ.

משלוח קרטונים בתוך תל אביב 

אנו עושים משלוחי קרטונים בת”א לכל כתובת, לכל קומה, בכל השנה במהירות הבזק.
משלוח קרטונים לתל אביב להיום תוכלו לקבל ללא כל בעיה. אם אתם צריכים קרטונים דחוף להיום בצעו את ההזמנה מוקדם בבוקר לפני שהשליחים שלנו יצאו לחלוקה. מחיר קרטונים לא רק שאצלנו הכי זול והכי משתלם החל ב- 4.5 ₪ ליחידה, אם פספסתם כבר את החלוקה של הבוקר, תוכלו להגיע אלינו ולאסוף עצמאית או אולי להזמין משלוח אקספרס.
אם לא דחוף לכם להיום, תקבלו את המשלוח של הקרטונים בתל אביב בביתכם כבר מחר, התקשרו עכשיו להזמנות ובירור שעות וימי החלוקה.

עלות משלוח קרטונים למעבר דירה בתל אביב

מחיר משלוח קרטונים בתוך תל אביב תעלה לכם בין 50 ₪ ל-60 ₪, תלוי בכמות ותלוי במבצעים שלנו. כדאי לבדוק אתנו טלפונית מהם זמני החלוקה להיום ולברר מה המחיר המדויק.
עלות משלוח של קרטונים עד לכמות של 80 קרטונים לא תעלה לכם יותר מ-60 ₪ בשום מצב.
עלות משלוח של משטח שלם בתוך ת”א תעלה לכם עד 250 ₪.

איזה קרטונים אני צריך למעבר הדירה?

זאת השאלה הכי חשובה! אתם עוברים דירה בתל אביב וצריכים חבילת מעבר. אבל איך יודעים איזה סוג של קרטונים אתם צריכים? בשביל זה אנחנו כאן, שימו לב:
  • יש צורך תמיד בלפחות 2 סוגי קרטון. קרטון לאריזה של דברים כבדים כמו כלי מטבח וספרים וקרטון לאריזה רגיל ליתר החפצים. הם נקראים קרטון דו גלי וקרטון חד גלי.
  • ההבדלים בין חד גלי לדו גלי הם בעובי, בגודל ובחוזק בקרטון.
  • כשקונים קרטונים למעבר דירה בתל אביב חשוב שיהיו לכם את שניהם כי גם יש הבדל במחיר ואתם לא צריכים לשלם יקר אם אפשר לשלם בזול.
  • כדאי לקנות חבילת מעבר דירה של קרטונים בהתאם למספר החדרים שיש לכם בדירה.אנחנו יודעים להתאים לכם חבילה מדויקת שתחסוך לכם כסף והרבה.
  • אם קניתם קרטונים למעבר דירה, אל תשכחו לקנות את יתר מוצרי החובה שיהיו לכם בעת המעבר: ניילון בועות- פצפץ למיגון טלוויזיות ותמונות, נייר אריזה לארוז כוסות וצלחות וכמובן דבק לסגירת הקרטונים.
  • חשוב גם להצטייד בקרטון בינוני באורך 50 ס”מ על מנת לארוז דברים שחשוב לכם שיהיו מופרדים מהאחרים או כאשר הם תופסים שטח אך לא ממלאים את הקרטון הכי גדול.

קרטונים למעבר דירה תל אביב – לא רק למעבר

בבחירה טובה של ארגזים למעבר דירה תל אביב תהיה עבורכם יותר נוחה ומסבירת פנים, אך לא רק בהעברה. מה תעשו עם הקרטונים הרבים שרכשתם, לאחר מעבר הדירה ופריקתם? תל אביב היא עיר יקרה למדי מבחינת שכירות ולכן, ייתכן שתעברו בה דירה לא מעט פעמים. אולי יותר מכפי שעושים זאת במקומות אחרים בארץ. אך אל דאגה! הקרטונים שלנו חזקים ומתאימים לשימוש חוזר. הם אפילו יסייעו לכם בין הובלה להובלה, לאחסון מסודר של חפצים שונים שהחלטתם לשים בצד, אי שם בארון, בבוידעם וכדומה. הקרטונים הם כידוע בעלי צורה ריבועית פשוטה והדבר מקל על שילובם בכל פתרון אחסון ביתי רגיל. אם זה במדף, מתחת לכיור או מעל הארון. הם חזקים ולכן ניתן גם להערים אותם האחד על השני. 

ולא רק קרטונים

אם חיפשתם קרטונים למעבר דירה תל אביב והגעתם אלינו, תמצאו בוודאות את כל הדרוש לכם בנושא זה. אך חשוב להזכיר, שקרטונים אינם האפשרות היחידה. לא שיש להם תחליף טוב מספיק, אבל יש להם כמה מוצרים משלימים. כך שאם בבחירת קרטונים למעבר דירה תל אביב אתם מרגישים שקרטון פחות מתאים למשימה מסוימת, כדאי לכם לשקול לרכוש גם פתרון מסוג “שק בלה”. המיוחד בכך, הוא שאלה מעין מיכלים רכים וגדלים, בשונה מהקרטון ששומר על מבנה של קופסה. בשק בלה ניתן לשים מגוון של חפצים, אך הוא מתאים במיוחד לחפצים כגון שמיכות גדולות. אז יש לכם כעת פתרון עבור קרטונים למעבר דירה תל אביב וגם עבור אותן שמיכות חורף עבות, שתופסות מקום רב. אבל מה אם אתם רוצים לצמצם את המקום שהן תופסות? גם בכדי להקל על עצמכם במעבר ואולי גם לשם אחסון היישר בתוך הקרטון או שק הבלה בבית החדש שאליו אתם עוברים? ניתן להשיג צמצום נפח כזה, באופן משמעותי, קל ומהיר, באמצעות שקיות ואקום! 

שאלות ותשובות

באופן דומה לקרטון להעברת ביגוד, זמינים קרטונים ייעודיים למטרות חשובות נוספות. הרי ברור שאריזת קרטונים למעבר דירה תל אביב תכלול גם כוסות ובקבוקים. אלה מוצרים רגישים ושבירים, כך שחשוב להיזהר באריזתם. מעבר לפתרונות הרגילים להגנה עליהם כמו חומרי ריפוד שונים, ניתן ומומלץ לרכוש קרטון ייעודי למטרה זו. קרטון עבור אריזת מצעים הוא סוג נוסף של פתרון ייעודי ומעניין. קרטון ארכיב הוא אפשרות נוספת ומונח שאולי כבר שמעתם עליו. אז אם לא יצא לכם להכיר - זהו קרטון חזק במיוחד, בו ניתן לאחסן בנוחות קלסרים ומסמכים ולא רק.
למי שעוברים דירה ומשקיעים בנושא הקרטונים ברצינות, מתגלה עולם רחב של אפשרויות, גם מעבר לקרטון הבסיסי (שהוא כשלעצמו טוב מאוד). לצד קרטונים למעבר דירה תל אביב תדרוש מכם לרכוש גם בגדים נאים לעבודה ובכלל, לא? כיצד תשמרו עליהם במעבר הדירה? זה לא חייב להיות טוקסידו, אבל לכולנו יש כמה בגדים שעליהם חשוב לנו לשמור באופן מיוחד. למטרה זו, תוכלו לרכוש קרטון מיוחד אשר בנוי עבור העברת בגדים בטוחה, בסיוע מוט תלייה פנימי. כך הבגדים יגיעו ליעדם בצורה הבטוחה והטובה ביותר.
מדוע שלא להשיג קרטונים בחינם, כאשר הם זרוקים ברחוב במקומות רבים? התשובה לכך, היא שקרטונים ברחוב הם לעתים קרובות במצב גרוע. לכן, מי שבונה על חיפוש קרטונים כאלה, יצטרך להוציא זמן רב בחיפוש ומיון (וזמן שווה כסף). כמו כן, דווקא העובדה שקרטונים אינם יקרים במיוחד בתור מוצר חדש, הופכת רכישת קרטונים למעבר דירה תל אביב למשתלמת מאוד. בנוסף, כאשר אתם פונים אלינו בנושא זה, תמצאו במקום אחד את כל המוצרים המשלימים שדרושים. אז מה אתם מעדיפים? לשוטט ולהזיע ברחוב בחיפוש ומיון קרטונים? או לטפל בנושא זה בצורה מהירה ואיכותית?
כמובן, קרטונים לא עמידים בפני כל דבר וגם המשקל ששמים בהם צריך להיות בהתאם לכושר נשיאתם. אבל ישנו יחס חכם, בין גודל הקרטון, חוזקו הכללי והמטרה שלשמה הוא מיועד. אם תרכשו למשל קרטון ארכיב ותמלאו אותו בקלסרים - הוא לא יתפרק כל כך מהר. כמו כן, צריך לדעת לסגור קרטונים למעבר דירה תל אביב בצורה נכונה וטובה, עם דבק מתאים. בלעדיו, ניתן לקפל במהירות את ארבעת חלקיו העליונים ליצירת סגירה מאולתרת, אך זו דוגמה כיצד לא לסגור קרטון!

אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן