רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

איך אורזים כלי מטבח? כל הטיפים המומלצים

מעבר דירה הוא בין האירועים המרגשים שרובנו חווים פעמים בודדות במהלך החיים. הכניסה לבית החדש תמיד מלווה בהתרגשות רבה, אבל כמעט תמיד כוללת גם התעסקות רבה כמו לא מעט עניינים בירוקרטיים, שצריך לטפל בהם לפני המעבר וכמובן גם לאחריו. זאת ועוד, גם אריזה הציוד והפריטים היא משימה לא פשוטה בכלל, הדורשת תכנון רב ועבודה שנמשכת גם לאחר הכניסה לבית החדש. בכל חדר וחדר בבית יש לשים דגש אחר על האריזה – ובמיוחד במטבח, שיש בו לא מעט כלים שבירים ומכשירי חשמל. אז איך אורזים כלי מטבח? אנחנו כאן עם כמה טיפים שימושיים.

לפני שאורזים – מתכננים וממיינים

לפני שאתם מתחילים במלאכת האריזה, חשוב שתתחילו במיון של כל כלי המטבח. הכוונה כאן היא להבין מהם הכלים שאתם מעוניינים לקחת יחד איתכם לדירה החדשה, ומה כבר פחות משמש אתכם ואתם יכולים לוותר עליו. למה לעשות את זה? בעזרת מיון הכלים אתם למעשה חוסכים לעצמכם זמן של אריזה ופריקה של ציוד שאתם לא באמת צריכים. כמו כן, זה הכרחי במיוחד כאשר אתם עוברים לדירה שיש בה פחות מקום אחסון במטבח.

לאחר המיון (אפשר להעביר את מה שלא צריכים לתרומה או לחברים או משפחה), התחילו לתכנן את האריזה. הכוונה כאן היא הערכה מה ילך לכל קרטון, כדי שתדעו פחות או יותר כמה קרטונים וחומרי אריזה תצטרכו למעבר.

דואגים מראש לציוד אריזה

בגדול, ציוד אריזה למטבח צריך לכלול קרטונים, ורצוי שהם יהיו קרטונים איכותיים, חזקים ועמידים, במיוחד בשל העבודה שרוב כלי המטבח כוללים פריטים שבירים ועדינים. אפשר ללכת על חבילות מעבר דירה המגיע עם קרטונים במגוון גדלים, המתאימים לכמה סוגי אריזה. נוסף על כך, יש לדאוג גם למסקנטייפ עמיד מניילון, ניילון פצפץ וניירות אריזה לכלים השבירים, טושים עבים לסימון קרטונים וכתיבת תכולתם, מדבקות צבעוניות שיכולות לסייע בסימון ובמיון הקרטונים וכן סכין יפנית לשימוש כללי.

אריזה של סכו”ם

נתחיל באריזה של הסכו”ם שלא דורשת מכם יותר מדי. כאן כדאי לכם להניח את כל הסכו”ם בקופסה חזקה כדי שלא יתפזרו. כמובן שאפשר לחלק לקופסאות את סוגי הסכו”ם השונים (מזלגות, סכינים, כפות וכך הלאה) כדי לחסוך זמן של מיון וסידור בפריקת הציוד. אם יש לכם במקרה את המארז המקורי של הסכו”ם, תוכלו לנצל אותו כמובן בעבור המעבר.

אריזה של כלי זכוכית

כלי זכוכית שבירים הם בדרך כלל עיקר הציוד של רוב המטבחים. אנחנו מדברים כאן על צלחות, קערות, כוסות, ספלים, מגשים ולעיתים גם סירים מיוחדים מחרס וכדומה. רצוי שתקדישו מספיק זמן לאריזת הכלים האלה, משום שחשוב לארוז אותם בחוכמה, וזאת כדי לא להגיע לדירה החדשה ולגלות שכמה מהכלים לא שרדו בדרך. ולכן, כדי לצמצם נזקים ככל האפשר, חשוב קודם כל לדאוג לרפד את הקרטון (שצריך להיות איכותי בפני עצמו) מבפנים במגבת או בשמיכה, וכל כלי לעטוף בנפרד עם נייר אריזה או בניילון פצפץ שתי שכבות. כמו כן, כדאי לארוז את הכלים השבירים בקרטונים בינוניים/קטנים ולא בגדולים, כדי שלא יהיו כבדים מדי בסופו של דבר. העיקרון האחרון באריזת הכלים האלו הוא למלא את הקרטון בכלים כמה שאפשר, וזאת כדי שלא יישארו רווחים שיגרמו לתזוזת הכלים בזמן ההובלה. חשוב לסמן על הקרטון בבירור כי מדובר בקרטון של מוצרים שבירים, כדי שהמובילים יביאו זאת בחשבון בזמן ההובלה.

אריזת מכשירי חשמל 

מקרר
כדי להעביר את המקרר חשוב שתדאגו לרוקן אותו ולנתק אותו מהחשמל מספיק זמן לפני ההובלה, וזאת כדי שהמקפיא שבו יספיק להפשיר כראוי, כדי שניתן יהיה להוביל אותו בלי שמים ייזלו ממנו. זה זמן מתאים גם לנקות אותו, אם תרצו. כדי שדלתות המקרר לא ייפתחו במהלך ההובלה, חשוב לקשור אותו בחבל, ואת המגירות והמדפים הנשלפים כדאי להוציא לפני כדי שלא ייגרם נזק. את המקרר יש לעטוף היטב בקרטונים, כדי שלא יישרט.

מיקרוגל

המיקרוגל הוא מכשיר קטן למדיי שיכול להיכנס לקרטון שישמור עליו במהלך ההובלה. שימו לב שאתם מוציאים את צלחת הזכוכית ואורזים אותה יחד עם הכלים השבירים כמו שצריך, כדי שהיא לא תישבר במהלך ההובלה.

מיקסר

מיקסר הוא מוצר חשמל קטן יחסית שאותו קל לאחסן בקרטון. תוכלו לעטוף אותו במגבת או בשמיכה כדי שלא ייפגע בהובלה, וכן לדאוג לקרטון בגודל המתאים (לא גדול מדי). שימו לב שרצוי לארוז בנפרד את הקערות שלו, וכן גם את הכלים הנלווים, כמו מקצף וכדומה.

הכול מוכן?

אז ארזתם את כל כלי המטבח בהצלחה – וההובלה מוכנה לצאת לדרך. ההמלצה שלנו היא להגיע לדירה יום לפני ההובלה או כמה שעות לפניה, ולדאוג לנקות אותה היטב לפני שכל הקרטונים והחפצים שלכם מגיעים אליה. כך תוכלו לסדר את כל הציוד והחפצים וכבר ליהנות ממטבח נקי, מסודר וחדיש בכיף.

לסיכום

מעבר דירה הוא כמעט תמיד תהליך ארוך ומורכב, ואם רוצים לעבור אותו על הצד הטוב ביותר – חשוב לדאוג בין השאר גם לאריזה נכונה של כל הציוד. כשזה מגיע לכלי מטבח, חשוב לשים לב לאריזה במיוחד משום שיש כאן לא מעט כלים שבירים ועדינים יותר ביחס לחדרים האחרים בבית. אנו מקווים שהמידע כאן עזר לכם לארוז את כלי המטבח שלכם נכון, ומאחלים לכם מעבר דירה מוצלח ומהיר!
5/5 - (1 vote)

שתפו ב:

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן