רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

20 קרטונים
185.00
צפייה במוצר
30 קרטונים
255.00
צפייה במוצר
40 קרטונים
320.00
צפייה במוצר
50 קרטונים
385.00
צפייה במוצר

קרטונים למעבר דירה באשקלון

קרטונים
אם רק הייתי יודע שיש הכל במקום אחד זה היה לי פשוט יותר, קרטונים למעבר דירה באשקלון והובלה באותו המקום, האמת שיש גם חבילות מעבר במיוחד בשבילי.

מוביל, קרטונים, דבק והכל במקום אחד

פעם כשהיינו עוברים דירה הכל היה מסורבל ולא מתוכנן כמו שצריך. תמיד היו תקלות עם ההובלה או שהיה חסר משהו בשביל האריזה, היום זה כבר לא ככה. היום גיליתי שאפשר אחרת. יצאתי לחפש קרטונים למעבר דירה באשקלון וגיליתי שאני מסתדר כבר על כל הדברים שאני צריך.

איך לא ידעתי על זה קודם? זה כל כך פשוט שהכל במקום אחד, שיש על מי לסמוך, שאתה יודע שאתה נמצא במקום בטוח ואיכותי עם שירות מצוין וזמין. אז מה עשיתי בעצם? שמעתי מחבר שעבר דירה עם משפחתו שהכל הלך חלק! לא היו בעיות בכלל עם ההובלה, להפך היו לו מובילים מצויינים שהגיעו בזמן, היו זהירים עם כל הפריטים השבירים שבבית, נחמדים ונעימים והכי הכי חשוב אמינים (בכל זאת אני מכניס אותם לביתי ומעבר לכך מניסיון העבר שלי בסוף תמיד מעלים את המחיר אז הפעם לשמחתי זה לא קרה). את השירות הטוב הזה קיבלתי דרך GETMOVING שזוהי חברה להשוואת מחירי הובלה, עם המלצות ודירוגים ואני באמת ממליץ עליה בחום.

מה ששימח אותי עוד יותר זה לגלות שבאותו המקום יש גם את GET PACKING ושם מצאתי את כל מה שאני צריך ובין היתר קרטונים למעבר דירה באשקלון. אבל בנינו כולנו זוכרים קרטונים אבל מה עם דבק? ניילון בועות? נייר אריזה? כל האביזרים הנוספים האלה למעבר דירה הם הכי חשובים שיש.

אז בשיחת טלפון אחת עם נציגת שירות נחמדה מאוד הצלחתי לעשות את הכל באווירה נעימה ופשוטה. וגם הצלחתי לחסוך פה כסף. יש לגט פאקינג חבילות מעבר למספר החדרים שהייתי צריך ובתוך החבילה כבר היה את הדבק והניילון בועות כך שהסתדרתי מכל הבחינות.

מעבר לקרטונים למעבר דירה באשקלון מצאתי בחנות שקיות ואקום, אתם שואלים למה? כל שנה כשמתחלפת העונה אני מחפש מקום לשים את שמיכת הפוך הענקית שלי והיא תופסת מקום גדול. אז סוף סוף מצאתי פתרון גם לזה – שקיות ואקום. מכניסים את השמיכה שואבים את השקית עם השואב אבק בפתח המיועד לשאיבה והשמיכה קטנה לגודל המינימאלי שאפשרי. מעבר לכך אפשר להשתמש בשקיות הואקום בשביל בגדים של הילדים שמעוניינים לשמור או כל דבר שרוצים שישמר טוב ולא יתפוס מקום מיותר. אז כמובן שרכשתי לעצמי כמה שקיות ואקום בחנות גט פאקינג.

מה נשאר לי לעשות עם מעבר הדירה?

האמת רוב הפרוצדורות שפעם היו עבורי מסובכות יותר הסתדרו והכל מוכן ומזומן ליום שיגיעו להעביר את הדירה לאשקלון. הדבר היחידי שנשאר לי לעשות הוא לארוז את הדירה.

לקחתי לעצמי יום חופש מהעבודה כדי שאוכל לארוז את הדירה בנחת. התחלתי לארוז את המטבח וכולי שמח לראות את ניילון הבועות, איתו אני עוטף את כל הצלחות הכוסות והקערות השבירים כדי שאהיה בטוח שהכל יעבור בבטחה לבית החדש. כאשר אני מסיים לעטוף כל אחד אני שם אותם בקרטונים למעבר הדירה באשקלון, סוגר את הקרטון בדבק ועובר להבא.

אחרי שסיימתי לארוז את כל המטבח אני עובר לחדר השינה בו נמצא הארון בגדים שלי, אני מתחיל לארוז את הבגדים שאני פחות משתמש בהם וכותב על הקרטון “בגדי קיץ” “בגדי חורף” וכך הלאה. מכניס את הבגדים לקרטונים למעבר הדירה באשקלון וממשיך באריזה. את שמיכת הפוך כמו שאמרתי כבר קודם אני מכניס לתוך שקית הואקום ושואב אותה עם שואב האבק – מרגיש כל כך מרוצה שמצאתי פתרון שכזה.

הקרטונים מוכנים למעבר

כל הבית שלי ארוז וקרטונים מציפים אותו מהרצפה ועד התקרה, מסודרים כך שהמובילים שיגיעו יוכלו “לתקתק” את העבודה. בצד נמצאים קרטונים אשר כתוב עליהם “שביר” וכך המובילים ידעו שאלו קרטונים שצריך לנהוג בהם ביותר זהירות.

המובילים הגיעו בזמן ותוך שעה ורבע הבית היה ריק מקרטונים. גם הפריקה של הקרטונים בביתי החדש באשקלון הייתה מהירה ויכולתי להתחיל לסדר מחדש את כל החפצים שלי במקומם. היה לי מעבר דירה קליל ונעים, הכל בזכות המקום החדש שהכרתי – תודה!

אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

קרטונים

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן