רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה בבני ברק

חבילת חומרי אריזה
כל פעם שאנו עוברים דירה אנו מחפשים קרטונים, מנסים לחסוך כמה שקלים, גם הפעם אנו מחפשים חומרי אריזה לדירה ולמשרד בבני ברק רק שהפעם זה היה הרבה יותר קשה למצוא אותם.

למה לחפש קרטונים אם אפשר לקנות אותם?

כיום קרטונים נמצאים בכל מקום, בכל פינה חלקם גדולים חלקם קטנים, חלקם קרועים וחלקם במצב טוב לשימוש. הקרטונים נמצאים ברחובות בכל עיר גם בבני ברק אנו מוצאים את הקרטונים זרוקים בצידי הרחוב צועקים “קחו אותי” אבל אף אחד לא בא לקחת.
ואני סוף סוף מצאתי דירה חדשה, קניתי כמה דברים חדשים לדירה, סגרתי הובלה ומה שנשאר לי זה ללכת לחפש קרטונים למעבר דירה. וכמו שכל יום אני רואה ברחובות את הקרטונים רק מחכים לי… פתאום כולם נעלמו. דווקא היום, דווקא שאני יצאתי לחפש את הקרטונים שישמשו אותי למעבר לדירה החדשה שלי בבני ברק אין, כלום, פתאום אין קרטונים ברחובות כאילו בלעה אותם האדמה. ממש מעצבן !
אז הבנתי בסדר, כנראה הקרטונים נמצאים רק כשלא צריכים אותם או שאולי בכלל דמיינתי את הקרטונים זרוקים ברחובות? אולי זה היה לפני כמה שנים טובות לפני שהתחילו למחזר כל דבר? לא יודע אבל מה שאני כן יודע זה שאני צריך קרטונים למעבר לדירה בבני ברק.

איפה מזמינים חומרי אריזה בבני ברק?

אז התחלתי לחפש.. פתחתי את המחשב שלי וכמובן השתמשתי בידידי הטוב גוגל ורשמתי “קרטונים למעבר דירה בבני ברק” או “חומרי אריזה בבני ברק”. ואז קפצו לי מיליון תוצאות, ולא הבנתי איך ממשיכים מכאן? למי נכנסים? את מה מסננים? מה טוב? מה לא טוב?

לא היה לי ממש ברירה אלא להתחיל לנסות ולבדוק את האתרים שלפני, חלקם בכלל לא היו בבני ברק וחלקם בכלל לא היו לקרטונים והרגשתי אבוד.
הבנתי שאין לי זמן להתעסק בתסכול הזה ואני חייב למצוא קרטונים למעבר דירה בבני ברק באופן מיידי!! בדרכי הביתה מהעבודה דיברתי עם חבר בטלפון וסיפרתי לו את כל מה שעבר עליי עם המעבר דירה והוא צחק בקול ואמר לי: “אחי מה אתה רציני? עברתי לפני חודש דירה התקשרתי ל-Getpacking וקניתי לעצמי אחלה קרטונים ואם אתה לחוץ שתדע הם נמצאים בבני ברק”.
לא האמנתי שדווקא ביום הכי חם בשנה אני יוצא לרחובות מחפש קרטונים למעבר דירה וכל זה כשיש לי במרחק קטנטן ממני קרטונים איכותיים ובמחירים טובים.
אמרתי לחבר שלי “תודה אחי אני עכשיו בדרך לשם!!”

עוד רגע נגמר לי היום ואני חייב ללכת לארוז את הדירה שלי והנה למזלי הגיעה הישועה. לקחתי מחברי את הכתובת ונסעתי במשך כמה דקות כשהגעתי הופתעתי לגלות שגם יש לי חניה ואני לא צריך להתאמץ, נכנסתי לחנות GETPACKING והרגשתי שאני בכיוון הנכון.

לא רק קרטונים למעבר דירה

אפשר להגיד שכל היום אני מחפש קרטונים למעבר דירה בבני ברק ופתאום אני מגלה שאני לא צריך רק קרטונים. למזלי הגעתי לחנות הזאת ועכשיו אני יכול לקחת את כל מה שאני צריך ולא לחפש לעצמי קומבינות איך לעטוף את הצלחות שלא ישברו ומה לעשות עם התמונות שלא יתנפצו בדרך.
הבנתי שיש עוד דברים שצריך חוץ מקרטונים למעבר דירה, צריך פצפצים, צריך דבק, צריך ניירות לעטיפה ועוד כמה דברים שלקחתי כבר לדירתי החדשה בבני ברק.
ואיך אפשר לשכוח (כמו שאני שכחתי) שצריך חומרי ניקיון לדירה בבני ברק אז למזלי היה בחנות גט פקינג גם את זה, מטליות, מגבים, חומרי ניקוי וכל מה שצריך לפני שאני עובר. איזה מזל שהתקשרתי לחבר והוא סידר לי את היום עם החנות הזו.עכשיו אני מבין שיש אנשים שלא מסתבכים עם שטויות, ולא מטיילים ברחובות בחיפוש אחרי קרטון במצב טוב או סביר כדי לעבור דירה יש אנשים שמבינים שאפשר גם אחרת, או ליתר דיוק עדיף אחרת! מתקשרים ומזמינים או נוסעים ופשוט לוקחים את כל האביזרים שהם זקוקים להם על מנת לעבור דירה בשקט.
בסך הכל הייתי צריך קרטונים למעבר דירה בבני ברק ואז גיליתי שיש עוד דברים שאני צריך, אבל שטויות אני שמח כי הכל לטובה, עשיתי טיול, דיברתי עם חבר וגיליתי חנות שמתאימה לי והיא גם קרובה לביתי, בשנה הבאה או בעוד שנתיים כשאעבור שוב דירה אזכיר לעצמי שאין חיפושים ברחובות אחר קרטונים אלא יש חנות ושמה “GET PACKING” ואליה אני הולך.
מעבר דירה נעים גם לכם ☺

אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

חבילת חומרי אריזה

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן