רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

20 קרטונים
185.00
צפייה במוצר
30 קרטונים
255.00
צפייה במוצר
40 קרטונים
320.00
צפייה במוצר
50 קרטונים
385.00
צפייה במוצר

קרטונים למעבר דירה בירושלים

מחיר קרטונים זולים בירושלים בהתחייבות תמצאו ב-GetPacking החנות הגדולה והמקצועית ביותר לאספקת חומרי אריזה למעבר משרדים ודירות.

קרטונים חד גליים מחוזקים לבגדים וחפצים שונים, קרטונים דו גליים חזקים במיוחד לאריזת כלי מטבח כמו צלחות כוסות, סירים ועוד שלל מוצרים למיגון ועיטוף כך שאתם תהיו מכונים ומזומנים לעבור דירה בצורה משולמת.

כמה עולים קרטונים למעבר דירה בירושלים 

עלות קרטון אריזה מתחיל 4.5 ₪ ועד 6 ₪ וזה תלוי בצרכים שלכם. יש קרטונים המתאימים לארוז חפצים כבדים כמו כלי מטבח ויש קרטונים המתאימים לשאר תכולת הבית.

את הבגדים אין צורך לארוז בקרטון דו גלי ומספיק בהחלט קרטון חד גלי איכותי ומחוזק.
ההתמחות שלנו היא בלסייע לכם לקנות קרטונים למעבר דירה בירושלים במחיר הכי זול כך שתוכלו לחסוך בהוצאות מיותרות.

לקראת הובלת דירתכם, עליכם להיות ערוכים כמו שצריך ולהצטייד בחומרי אריזה מתאימים.
ברחבי האינטרנט תמצאו הרבה הצעות לקניית קרטונים בירושלים, אך רק במקום אחד תזכו למוצרים איכותיים, קרטונים חזקים, גדולים, מחיר זול ושירות משלוחים עד פתח הבית.

איפה קונים קרטונים בירושלים? 

קניית קרטוני אריזה ניתן לעשות באחת משתי האפשרויות שלפניכם:
האחת, באמצעות הגעה לאחד הסניפים שלנו הקרובים לביתכם והשניה, באמצעות שליח עד הבית.עלות משלוח עד פתח הבית הינה 50 ₪ בלבד וחוסכת לכם זמן נסיעה, העמסה ודלק.
לקניית קרטונים למעבר דירה בירושלים אין צורך לצאת מהבית, פשוט בוחרים, מזמינים ומקבלים שירות מהיר עד לדירה ולמשרד.

זמן אספקת המוצרים נע בין יום אחד ועד 3 ימים לכל היותר ואיכות המוצרים היא ללא מתחרים. הזמנת ואתם לא מרוצים? מה הבעיה? החזירו אלינו את המוצרים וקבלו את כספיכם בחזרה, בלי שום בעיה.

ב-GetPacking שביעות רצון לקוחותינו בכל הקשור לקרטונים למעבר דירה בירושלים היא מעל לכל. אנו שוקדים ימים ולילות על מנת ליצור חבילות למעבר במחיר זול, במוצרי איכות, בחוזק המתאים והתאמה מושלמת, כך שביום המעבר לא יחסר לכם דבר.

סוגי קרטון למעבר דירה בירושלים 

בוודאי נכנסתם לגוגל וחיפשתם קרטונים למעבר דירה בירושלים והסביבה ועלו לכם לא פחות מ-100 תוצאות בחיפוש. אתם מבולבלים וכבר לא יודעים ממי לקנות ומה ההבדל בין ההצעות.
אז הרשו לנו לעשות לכם סדר.

איזה קרטונים צריך למעבר דירה?

על מנת לעבור בצורה נכונה מבלי שיקרעו קרטונים בעת המעבר עליכם להצטייד ב-2 סוגי קרטון:

1. קרטון מסוג חד גלי– קרטון זה עשוי שכבת גל אחת והוא מתאים למשקל תכולה קל עד בינוני. כך למשל, תוכלו לאחסון ולהוביל בקרטון אריזה זה בגדים, צעצועים ומגוון אביזרים שונים.
2. קרטון מסוג דו גלי –קרטון זה עשוי שני שכבות גל קרטון בין הדפנות החיצוניות. הווה אומר, הוא בנוי לשאת משקלים כבדים כמו כלי מטבח, צלחות, כוסות, מגשים, סירים ומחבטות ואין כל חשש שיקרע או יקרוס מעומס משקל.

כמה קרטונים צריך להזמין?

מספר קרטוני אריזה בירושלים אותם תצטרכו משתנה בהתאם לגודל הדירה וכמות התכולה.
מניסיוננו רב השנים, יצרנו חבילות למעבר דירה במספר גדלים ואף כאלו המורחבים וכוללים גם את שאר חומרי האריזה ההכרחיים למעבר מסודר ונאות.חבילת מעבר דירה ל-2 חדרים בי-ם: חבילה זו כוללת בסך הכל 30 קרטונים. 20 קרטונים גדולים באורך 58-60 ס”מ וברוחב/גובה 35-40 ס”מ. בנוסף 10 קרטונים באורך 55 ס”מ כפולים- דו גליים לכל מטבח וחפצים כבדים. בנוסף תקבלו גם 3 גלילי מסקינטייפ מתנה לסגירת הקרטונים.

חבילת מעבר בירושלים לדירת 3 חדרים: בסה”כ תכלול החבילה 50 יחידות קרטון ע”פ החלוקה שתיארנו בחבילה הקודמת וכך הלאה. עבור כל חדר נוסף בבית יש לרוב תוספת של בין 10 עד 15 קרטונים. גם כאן תקבלו במתנה 5 גלילי סרט דבק לסגירה.

יש חבילות נוספות המותאמות לדירת 3.5 חדרים, 4 חדרים, 4.5 חדרים וכך הלאה.
בתוספת של עוד כמה שקלים, תוכלו להפוך את תהליך האריזה למסודר עוד יותר ובטוח הרבה יותר.

בחבילת קרטונים מורחבת למעבר דירה בירושלים תמצאו גם גליל ניילון בועות- פצפץ ברוחב חצי מטר ובאורך 25 מטר וכן חבילת נייר אריזה המכילה בין 100 דפים לבנים ונקיים ל-200 גיליונות נייר לבנים, תלוי בכמות תכולת כלי המטבח שאותם תצטרכו לבודד ולעטוף כך שלא ישברו.

אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן