רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-19:00 ו': 08:00-14:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 07:30-17:30 ו': 07:30-14:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

רח׳ הרכבים 4 (א.ת תלפיות)
א'-ה': 08:30-18:00 ו': 09:00-12:30

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

20 קרטונים
185.00
צפייה במוצר
30 קרטונים
255.00
צפייה במוצר
40 קרטונים
320.00
צפייה במוצר
50 קרטונים
385.00
צפייה במוצר

קרטונים למעבר דירה בחולון

קרטונים למעבר דירה בחולון
עוברים דירה? מחפשים קרטונים? קרטונים למעבר דירה בחולון, מהיום זה הרבה יותר פשוט קל ונוח. אני הסתדרתי, מה איתכם?

קרטונים למעבר דירה בחולון

אני לא מכיר מישהו שלא עבר או עובר או יעבור דירה בחייו. אבל האם הוא יודע את כל מה שצריך על מנת לעבור דירה בבטחה ובהצלחה? אחרי שעברתי 14 דירות בחיי אני אספתי לכם כמה טיפים שסביר להניח שיעזרו לכם במעבר דירה הבא שלכם.

כיום אני גר בצפון הארץ והחלטתי לעבור למרכז, אז אני בחיפוש אחר קרטונים למעבר דירה בחולון, כן חולון לשם אני עובר, ליתר דיוק לא רק אני אלא גם אשתי שלושת ילדיי והכלב החמוד שלנו עוברים לשם. אומרים שבחולון החינוך מצוין אז החלטנו שזה המקום החדש שלנו.

אז טיפ מספר אחת למעבר דירה זה לבדוק את אזור המגורים שאליו אתה מתכוון לעבור. בדקנו את בתי הספר ואת הגנים בכדי שילדיי יהיו במקום הכי טוב שיש. עשינו סיבוב בשכונה במהלך היום, שיחקנו בגנים הציבוריים ואפילו הסתכלו על האנשים שהולכים להיות השכנים שלנו, כי בנינו מה יותר חשוב משכנות טובה?

אחרי שהבנו שהמקום שאליו אנו עוברים הוא מקום נעים, נוח וכיפי עבר ילדינו אנו צריכים לחשוב על כל מה שקשור במעבר דירה. ומי אם לא אני אדע מה צריך לעשות? אין חכם כבעל הניסיון. ולי יש ניסיון!

קרטונים למעבר דירה בחולון

רשימות למעבר דירה בחולון זה הכי חשוב

על מנת שהכל יהיה מסודר כמו שצריך אני ממליץ להכין רשימות מסודרות של כל הדברים להם אתם זקוקים במעבר הדירה הספציפי שלכם. אין כמו רשימה, תמיד אפשר להוסיף, להוריד וככה זוכרים טוב יותר, לסמן “וי” על מה שבוצע ומה נמצא בעדיפות עליונה.

כל אחד והרשימה שלו אבל יש דברים שנמצאים ברשימה שכולנו חייבים להשלים ובניהם הובלה, קרטונים למעבר דירה ואביזרים נוספים למעבר, כלי ניקוי ולוח זמנים שהכל יהיה מסודר.
בעבר הייתי מחפש במשך שעות מוביל, מחפש המלצות מחברים או מהמשפחה ועד שהייתי מוצא מוביל “הייתה יוצאת לי הנשמה” כיום אני נכנס ישירות לאתר של GET MOVING עושה חיפוש למוביל בזמן שנוח לי ומקבל הצעות מחיר עם המלצות וחוות דעת, ככה יש לי ראש שקט ואני יודע שהפינה הזו סגורה. אז טיפ מספר שתיים הוא לסגור מוביל דרך האתר המוביל של גט מובינג.

הדבר הכי טוב שאדם יכול לבקש זה שבאותו מקום יהיה לו כמה דברים שהוא צריך. אז בכדי שאוכל לסמן כמה שיותר “וי” ברשימה שלי אני הולך לחנות גט פאקינג וממלא את הרשימה של ב”וי”.

בחנות גט פאקינג אני קונה קרטונים למעבר דירה, סרט דבק (אחרת איך נסגור את הקרטון), פצפץ או במילים אחרות “ניילון בועות” כדי שאוכל לארוז את כל החפצים השבירים שיש לי כמו כוסות, צלחות, תמונות ועוד, כמובן נייר אריזה שהכל יהיה ארוז מסודר ומאורגן ולפעמים אני מוסיף עוד קצת לעגלה כדי שאעבור דירה בהצלחה ובבטחה.

מכאן אם לא שמתם לב – טיפ מספר שלוש הוא ללכת לחנות גט פאקינג ובה לרכוש את כל האביזרים למעבר דירה, אני את הקרטונים למעבר דירה בחולון רכשתי שם כמובן. ואם אתם רוצים שאגלה לכם סוד אז שתדעו שיש בחנות גם כלי ניקוי וחומרי ניקוי כך שתסמנו עוד “וי” ברשימה שלכם.

אחרי שסגרתי את כל הפינות האלו אני נושם לרווחה ואני יודע שמכאן הדרך כבר הרבה יותר פשוטה כי סגרתי את ההובלה, ואת כל האביזרים לאריזה ועכשיו אני יכול לחזור הביתה ולהתחיל באריזה.

קנינו קרטונים למעבר דירה בחולון, מה עושים עכשיו?

עכשיו כשסגרתם עם המוביל רק תרשמו לעצמכם את התאריך והשעה שלא תשכחו את יום המעבר. תמשיכו למלא את הרשימה שעשיתם ואל תשכחו לסמן “וי” על כל דבר שכבר עשיתם. והנה הגיע הזמן להתחיל לארוז את הדירה עם הקרטונים שקניתם ואני יכול להמליץ לכם להתחיל מהארון בגדים של העונה שעברה.

אחרי שסיימתם לארוז את הבית, צאו להליכה קלילה בשכונה שעוד רגע אתם עוזבים, תהיו רגועים, הכל כבר מוכן ואתם בידיים טובות, תגידו שלום לשכנים ולשכנות, תיפרדו מהאזור הישן שלכם ותתכוננו לבית החדש, עוד רגע זה מגיע – שיהיה לכם בהצלחה בדרך החדשה !

שאלות נפוצות בנושא קרטונים למעבר דירה בחולון

"קרטון" אכן מתקשר במחשבה ראשונה לחומר לא כל כך חזק. אך הכל תלוי באופן שבו הוא מתוכנן, מיוצר ומקופל לשימוש. קרטון עשוי להיות בעל שכבה אחת ("חד גלי") או שתיים ("דו גלי") וזהו האופן הבסיסי לשיפור החוזק. קרטונים גם מקבלים חיזוקים שונים לאחר סגירתם, לפחות עם סרט דבק. בפועל, אם תרכשו קרטונים למעבר דירה בחולון ממקור איכותי, תוכלו לסחוב בתוכם בבטחה, משקלים אופייניים לחפצים שכלולים בהעברת דירות. תוכלו לראות גם קרטונים עם פתחים בצדדים, אשר מקלים על נשיאתם. ולמרות ה"חורים" האלה, הקרטון עדיין חזק למדי.
בכלל לא אותו דבר! כלומר, יש את הקרטונים הרגילים שכולנו מכירים ואוהבים. ולא משנה אם אלה קרטונים למעבר דירה בחולון או בכל מקום אחר. אבל יש עוד כמה סוגים יותר יוצאי דופן. לפני מעבר דירה, כדאי שתכירו לפחות את סוגי הקרטונים המיוחדים הבאים: ישנו קרטון הארכיב, אשר עקרונית מעוצב במיוחד למסמכים, אך הוא שימושי גם למטרות נוספות. צריכים לארוז בקבוקים וכוסות? הפתרון הטוב ביותר הוא קרטון ייעודי לכך. אריזת מצעים? כן, יש גם קרטון לזה. אם תאתגרו אותנו עם שאלה כמו - האם יש קרטון להעברת בגדים עם מוט תלייה מובנה? התשובה גם לכך חיובית!
קרטונים למעבר דירה בחולון הם להיט מתמשך! למעשה, לא רק בחולון. הסיבה לכך היא בדיוק העובדה, שהם כל כך רב שימושיים. אבל מדי פעם, אכן עשויים להיות מצבים שבהם תרגישו שחסר משהו. "שק בלה" הוא תחליף חביב וזול, אשר עשוי להשלים את התמונה בגמישותו ובנפח האחסון הגדול שלו. ארגזים למעבר דירה בחולון גם מגיעים בכל מיני גדלים וייתכן שיהיו חפצים שתשמחו "לדחוס" קצת. במקום לרכוש אוסף ארגזי ענק. איך? באמצעות שקיות ואקום.
מה זה ארגז? מה זה קרטון? מונחים אלה הם כינויים מקובלים לקופסאות (מה זו קופסה?..) שונות לאריזה. אז נעשה קצת סדר: "קרטון" מתייחס לא רק לקרטוני האריזה בצורתם המוכנה לשימוש, אלא קודם כל לחומר ממנו הם בדרך כלל עשויים. זהו חומר מיוחד מבוסס נייר, שממנו עושים משטחים לאריזה. משטחים אלה ניתן גם לקפל לקוביה או קופסה - זה עקרונית אותו דבר. אז מה טוב יותר? אם תחפשו קרטונים למעבר דירה חולון ותתלבטו בשאלות כאלה, התשובה תלויה באופי ובתכנון החומר ממנו המוצר עשוי.

אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

קרטונים למעבר דירה בחולון

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן