רח' הצלע 26 (פינת בן גוריון 6)
א'-ה': 07:30-18:00 ו': 07:30-13:00

רח׳ מקלף 30 (צ׳ק פוסט)
א'-ה': 06:30-17:30 ו': 08:00-13:00
ימי ג' פתוח עד 17:00

שירות לקוחות

Generic filters
Search in title

מוצרים קשורים

מעבר משרד: כל מה שחשוב לדעת על מעבר משרד קל ומהיר

הגיע הזמן ואתם רוצים לשדרג את העסק שלכם ולעבור למשרד אחר? מזל טוב! אין ספק שמדובר בצעד מרגש עבורכם ועבור העובדים – אך חשוב לזכור שמדובר בתהליך שחשוב לבצע באופן מסודר ומדויק. אז מהם השלבים שצריך להביא בחשבון ובאילו דגשים יש להתחשב? הינה כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים את חברת ההובלה.

צ'קליסט זריז לפעולות שצריך לבצע לפני מעבר משרד

  • חברת הובלה – הבסיס לכל מעבר הכולל כמות גדולה של ריהוט וציוד, בין שמדובר במעבר דירה ובין שבמעבר משרד, הוא חברת הובלה מקצועית ואמינה. במקרה של מעבר משרד, חשוב למצוא חברת הובלה שיכולה להתמודד עם פירוק ציוד משרדי והרכבתו, הכולל פעמים רבות מערכות מדפים מורכבות וארונות גדולים.
  • גיבוי הנתונים – למרות שאתם צריכים להיות זהירים ביותר בכל הקשור למחשוב, ולארוז אותו באופן נכון (ועל כך נסביר עוד רגע), צריך להביא בחשבון אפשרות שבה משהו יאבד או ייהרס. ולכן, כדי להיות ערוכים לכל מצב, יש לגבות מראש את כל הנתונים (בענן, דיסק קשיח וכו'). חוץ מזה שמדובר בפעולה חשובה תמיד, תוכלו להיות בראש שקט גם בזמן המעבר.
  • שינוי כתובת – פעולה נוספת וחשובה ביותר היא שינוי הכתובת של המשרד, עוד לפני יום המעבר. שינוי הכתובת יאפשר לכם לקבל את כל הדואר החשוב בזמן למקום משכנכם החדש, מבלי ללכת לכתובת הישנה כדי לאסוף אותו (שכן לעיתים מדובר בדברי דואר רגישים).
  • הכנת התשתית – לפני שאתם אורזים את המשרד ומתחילים להעביר אותו, חשוב שתוודאו כי התשתית במשרד החדש מוכנה לצרכים שלכם, כאשר אנחנו מדברים בעיקר על תשתית האינטרנט והחשמל. חשוב שיהיו מספיק נקודות חשמל במשרד במיקומים החשובים, וכן תשתית אינטרנט מסודרת ומוכנה. ולכן, רצוי לדבר עם ספק האינטרנט כמה ימים לפני המעבר כדי לסגור את העניין הזה.

לפני מעבר משרד – ממיינים

אז אחרי שעברנו על כמה עניינים כלליים החשובים במיוחד לפני שמעבירים את המשרד, הגיע הזמן לדבר על המעבר עצמו. אז לפני שפותחים קרטונים ומתחילים לארוז, חשוב להבין מה הולכים לארוז ומהי כמות הציוד בערך, כדי להזמין חומרי אריזה, כמו קרטונים, בהתאם. לשם כך, אפשר להכין רשימה מסודרת הכוללת את כל הציוד שאתם צריכים לארוז – החל במקרר שבמטבח ועד לציוד הכתיבה המשרדי.

זהו הזמן גם למיין את כל הציוד. הכוונה היא כאן פשוט להשאיר אך ורק את הציוד הרלוונטי למשרד החדש, וזאת כדי לחסוך זמן באריזה ובפריקה של הציוד ובסידורו במבנה החדש. וגם ליהנות מתחושה של סדר, כמובן.

לאחר המיון – בוחרים חומרי אריזה

אחרי שמיינתם את הציוד הנדרש, והבנתם מה אתם הולכים לארוז עם מה, זה הזמן לרכוש חומרי אריזה. הינה מה שתצטרכו:
  • קרטונים – אחד הדברים החשובים ביותר במעבר משרד הוא הקרטונים. אומנם אפשר לחפש קרטונים בקרטוניות או ליד חנויות, אבל אנו ממליצים לכם ללכת על קרטונים חדשים, עמידים ואיכותיים, שיוכלו לשאת את המשקלים הכבדים ולשמור על החפצים החשובים שבמשרד. כמו כן, בהזמנת קרטונים למעבר דירה תוכלו לקבל כמה גדלים שונים הנדרשים לכם לאריזה של מגוון פריטים.
  • ניילון בועות (פצפץ) – מלבד הרעש הכיפי שהוא עושה, אין ספק כי ניילון בועות, הידוע בשמו "ניילון פצפץ", הוא חשוב ביותר בכל מעבר, ובפרט מעבר משרד. הוא נועד למעשה להגן על הפריטים השבירים, הרגישים והעדינים שיש לכם. ניתן לרכוש אותו בגליל.
  • מסקנטייפ – סרט דבק איכותי וחזק יאפשר לכם לסגור בצורה הרמטית את הקרטונים. שימו לב שיש כמה סוגים וכמה חומרים, וכדאי לבחור אחד חזק ועמיד, כמו סרט דבק אקרילי. נוסף על כך, כדאי להשתמש גם במכשיר מקצועי לסרט דבק, כדי להפוך את האריזה לנוחה ומהירה יותר.
  • ועוד… – חשוב להצטייד גם בטושים לרישום תכולת הקרטונים (זה יעזור לכם בפריקה שלהם), נייר אריזה ומדבקות שביר.

אריזה נכונה: ערובה לשמירה על המשכיות העסק וצמצום נזקים

כשאורזים את המשרד, חשוב לשים דגש על מוצרים ופריטים יקרי ערך, כמו חפצי נוי יקרים, ובעיקר ציוד אלקטרוני רגיש. בעבור האריזה שלהם, רצוי להשתמש בניילון פצפץ איכותי, לפני שמכניסים אותו לקרטון, וכמובן לציין על הקרטון עצמו כי מדובר בציוד רגיש. באמצעות שמירה על הציוד ואריזה נכונה אתם למעשה חוסכים כסף רב, עוגמת נפש ומצמצמים נזקים.

מסכים

בכל משרד יש לא מעט מסכים – החל במסכי טלוויזיה דקיקים, ועד מסכי מחשב ואייפדים. ארזו אותם בדייקנות ובזהירות, כשרצוי לרפד את הקרטון מפנים בניילון פצפץ דו שכבתי גדול, ואף את המסך עצמו. רצוי לשמור על המסכים במצב עמידה כשהם מובלים, ולא במצב שכיבה.

ציוד אלקטרוני יקר ערך

נוסף על מסכים, חשוב להביא בחשבון גם ציוד אלקטרוני יקר ערך אחר. אנחנו מדברים כאן על מחשבים ניידים ומחשבים נייחים בעיקר, אבל כמובן כל ציוד אחר ומערכות למיניהן. גם אותם אפשר לעטוף היטב, למשל בפצפץ דו שכבתי בינוני, לפני שהם נכנסים לקרטון.

לסיכום

מעבר משרד הוא ללא ספק רגע מרגש, אך גם כזה שמצריך מכם לא מעט תכנון מראש. לקראת מעבר מוצלח אנו ממליצים לכם לרכוש ציוד אריזה איכותי ועמיד, ולהתחיל לתכנן את המעבר לפחות חודש לפני שהוא יוצא לדרך. בהצלחה ומעבר מוצלח ובטוח!
אנא דרגו את המאמר

שתפו ב:

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן